reklama

Prievidza potrebuje skate/bike park! A ja sa púšťam do práce

V Prievidzi žije veľa mladých ľudí, ktorí našli svoju športovú záľubu v skateparku alebo bikeparku. Žiaľ, veľa možností na svoju realizáciu v našom meste nemajú. Aj preto som sa v piatok aj s pár chalanmi od nás vybral do českého Hodonína po inšpiráciu...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

Všetko sa to však začalo ešte pred pár rokmi, keď mi jeden z mojich známych napísal, ako veľmi mu chýba v Prievidzi skatepark. Keď som si prečítal jeho správu, zamrzelo ma, že v skutku má naozaj pravdu. Odvtedy však podobných správ prichádzalo viac. Keď som sa zamyslel nad ich obsahom, pochopil som, že mladí ľudia sa na mňa obracajú s vysokoaktuálnou témou, ktorá už v našom meste nemôže viac čakať.

Stretnutie s mladými...

Slovo dalo slovo a nášmu výletu do Hodonína predchádzalo stretnutie s niekoľkými mladými ľuďmi. Zistil som, že za svojou športovou záľubou najčastejšie dochádzajú do Šurian, kde je veľmi slušne vybudovaný skate/bike park. Dozvedel som sa, že tunajších skaterov a bikerov nie je málo! Sú akási komunita, ktorá sa dokáže spojiť a ukázať svoj talent. A toto by bola škoda nevyužiť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Našli sme riešenie?

A tak som sa 21. februára tohto roku vybral na obzvlášť netradičnú exkurziu. Spolu s chalanmi, ktorí sa tomuto športu u nás venujú, sme navštívili český Hodonín. A poviem vám, ten pohľad bol na nezaplatenie! Videli sme krásny, novovybudovaný skate/bike park o ktorom sníva nejeden Prievidžan. Však posúďte...

Plný inšpirácie sme celou cestou o tejto téme diskutovali a na prekvapenie jedno riešenie asi aj našli! Aj preto plný nadšenia píšem tento blog :) Pretože som presvedčený o tom, že je tu konečne príležitosť vybudovať na ploche minimálne 30 x 50 metrov športový skate/bike areál s možnosťou postupného dobudovávania podľa požiadaviek a potrieb mladých ľudí.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

S nadšením sa púšťam do práce!

Nebudem však predbiehať, pretože dávať sľuby a zabúdať na ne nie je moja parketa. Púšťam sa do práce. Do hľadania veľmi náročných riešení, pretože takýto park potrebuje veľkú investíciu. Každý z vás, kto sa už niekedy snažil meniť veci v našom meste určite vie, že to ide ťažko.

Avšak... Spolupráca! To je náš spoločný menovateľ, ktorý nám môže pomôcť. Aj preto píšem tieto riadky. Pretože dúfam, že sa k mojej myšlienke pripojí niekoľko z vás a už v dohľadnej dobe sa budeme tešiť zo spoločného úspechu. Pretože viete, pokiaľ zmenu chce spraviť jeden človek, ďaleko sa nedostane. Ale pokiaľ za ním stojí šikovná komunita mladých ľudí so športovým duchom, to je už reč o niečom inom. Preto držme si palce a nevzdávajme sa. Pretože iba človek s veľkými cieľmi, môže veľké veci dosiahnuť.

Michal Dobiaš

Michal Dobiaš

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nikdy som sa neuspokojil s tým, že svet sa nedá zmeniť! Vždy môžeme urobiť niečo, aby život okolo nás vyzeral lepšie. Nedostali sme predsa hlavu na to, aby sme ju sklonili, ruky na to, aby sme ich mali za chrbtom a srdce, aby bolo z kameňa. Začať od seba, nesedieť so založenými rukami. Chcem dokázať, že vytrvalosť a úsilie majú schopnosť poraziť pasivitu a ľahostajnosť. Stotožňujem sa s myšlienkou, že iba človek s veľkými cieľmi môže veľké veci dosiahnuť a o tom chcem aj písať. O mojich snoch, nápadoch, návrhoch, myšlienkach, ale aj malých krokoch, vďaka ktorým sa darí robiť Prievidzi krajšou. V súčasnosti som nezávislým poslancom Mestského zastupiteľstva v Prievidzi. Zoznam autorových rubrík:  Skutočné príbehyPráca s deťmi a mládežouMesto Prievidza

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu